
Klachtenregeling
Binnen onze praktijk hanteren we zowel een interne als een externe klachtenregeling.
Interne Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Wij stellen het op prijs dat u deze met ons bespreekt. Wij proberen altijd samen een oplossing te vinden. U kunt uw klacht hiernaast kenbaar maken. U ontvangt binnen 6 weken een reactie.
Externe Klachtenregeling
Is de klacht niet opgelost of wilt u onafhankelijk advies? Wend u dan naar een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Alles wat u met hem of haar bespreekt, is vertrouwelijk. Meer informatie vindt u op de website van SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg).
Geschilleninstantie Huisartsenzorg
Indien u er met uw huisarts en de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een bindend oordeel aanvragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg.
Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), leden namens de patiënten en huisartsen, en wordt ondersteund door een ambtelijk secretaris (jurist).
