top of page
Dansen_Kessels_Origineel.png
Blije patiënt

Klachtenregeling

Binnen onze praktijk hanteren we zowel een interne als een externe klachtenregeling.

Interne Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Wij stellen het op prijs dat u deze met ons bespreekt. Wij proberen altijd samen een oplossing te vinden. U kunt uw klacht hiernaast kenbaar maken. U ontvangt binnen 6 weken een reactie. 

Externe Klachtenregeling
Is de klacht niet opgelost of wilt u onafhankelijk advies? Wend u dan naar een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Alles wat u met hem of haar bespreekt, is vertrouwelijk. Meer informatie vindt u op de website van SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg).

Geschilleninstantie Huisartsenzorg
Indien u er met uw huisarts en de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een bindend oordeel aanvragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg.

 

Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), leden namens de patiënten en huisartsen, en wordt ondersteund door een ambtelijk secretaris (jurist).

Klachtenformulier

bottom of page